In dit hoofdstuk vindt u naast actuele foto’s ook een selectie uit ons archief. Wilt u foto’s van onze website gebruiken, neem dan contact op  via e-mail (heemkundewolder@gmail.com). Gebruik van onze foto’s steeds graag met bronvermelding. Die bron kan naast de Stichting Heemkunde ook de schenker van de foto zijn.

Voor het schenken van foto’s, ansichtkaarten, documenten, films en andere voor ons interessante voorwerpen aan onze stichting, hanteren wij een procedure.

Naast de foto’s van Wolder hebben we in dit hoofdstuk ook foto’s van enkele in het verleden gehouden excursies  opgenomen.

Alsook een uitgebreid overzicht van de schouw uit 2004, opgezet ten behoeve van het behoud van hoeve Castermans.